TTS Sık Sorulan Sorular

1. Taşıt Tanıma Sistemi’ne yeni araç eklemek istiyorum. Yeni araç talebinde nasıl bulunabilirim?

Araç kayıt formunu doldurarak ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz. Araç Kayıt formu örneğini Taşıt Tanıma Formları bölümünden alabilirsiniz.

2. Aracımı değiştirdim/sattım, ne yapmalıyım?

Aracınızın plakası değiştiği için eski cihazınızı kullanmaya devam edemezsiniz.
Sattığınız aracınızın cihazını iptal için kargo ile bize göndermeniz, yeni aracınız için kayıt formu doldurarak yeni cihaz talebinde bulunmanız gerekmektedir. Sattığınız araca ait cihaz Akıllı halka ise iptal için cihazı kargo ile göndermenize gerek yoktur. Yazılı olarak şirket uzantılı e-mail adresinizden ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz.

3. Cihazlarımı nerede montaj yaptırabilirim?

Taşıt kimlik ünitesi ve Akıllı halka cihazlarınızı montaj servislerimizde montaj yaptırabilirsiniz. Montaj servislerimize Montaj ve Servis Merkezleri bölümünden ulaşabilirsiniz.

4. Aracıma limit tanımlayabilir miyim?

Aracınıza TL bazında günlük, haftalık, aylık olarak limit tanımlayabilirsiniz. Aylık limitler her ayın 1'inden ay sonuna kadar geçerli olmaktadır. Litre olarak limit tanımlaması yapılamamaktadır. Araçlarınıza limit tanımlayabilmek için araç kayıt formunu doldurarak ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz.


Taşıt Tanıma Sistemi Başvuru Formu

Shell Taşıt Tanıma yaygın istasyon ağı ile ihtiyacınız olan her noktada hizmetinizde. Sizde en gelişmiş otomasyon sistemine sahip Shell ailesine katılmak için hemen başvurun.

Batı Kurumsal
Başvuru Formu